Redoviti programi se provode kao cjelodnevni (10-satni) programi koji počinju s radom u 6,30 sati te poludnevni (5-satni) programi. Skupine se dijele prema kronološkoj dobi djeteta na jasličke skupine (djeca od 1. do 3. godine) i vrtićke skupne (djeca od 3. godine do polaska u školu). Ciljevi redovitih programa su osiguranje dobrobiti za dijete, cjelovit razvoj, odgoj i učenje djeteta te razvoj kompetencija. Sve sobe dnevnih boravka su općom i didaktičkom opremom prilagođene potrebama programa, a djeca mogu, ovisno o organizaciji aktivnosti, koristiti i druge prostore vrtića. U okviru redovnih programa integrirani su i razni preventivni i zaštitni programi: provodi se Nacionalni program prevencije karijesa, preventivni program Rescur: Na valovima koji je temeljen na Europskom kurikulumu otpornosti, program plivanja u suradnji sa vanjskim suradnicima, te sigurnosno zaštitni i preventivni program s ciljem: osiguravanja maksimalne sigurnosti djece tijekom boravka u vrtiću, sigurnosti djece u prometu i poučavanja djece o opasnim situacijama te razvijanja vještine prepoznavanja i snalaženja u istim.
Program predškole
Program predškole je program javnih potreba obvezan za svu djecu u godini prije polaska u školu u trajanju od 250 sati. Provodi se kao kraći program za djecu koja ne pohađaju vrtić, odnosno kao integrirani program za djecu koja ga pohađaju. Organizacija kraćeg oblika programa predškole za djecu koja ne pohađaju vrtić ovisi o broju prijavljene djece (integracija u postojeće skupine ili samostalna skupina), te se obično organizira od ožujka do kraja svibnja u trajanju od 4 sata dnevno.
Cilj programa predškole je osigurati uvjete koji će djeci omogućiti usvajanje novih znanja, vještina, vrijednosti i stavova, odnosno kompetencija s naglaskom na razvoj inovativnosti, stvaralaštva, rješavanja problema, razvoj kritičkog mišljenja, poduzetnosti, informatičke pismenosti i socijalnih kompetencija.
Osnovna zadaća programa predškole je razvijanje i unaprjeđivanje tjelesnih, emocionalnih, socijalnih i spoznajnih potencijala djeteta te poticanje komunikacijskih vještina potrebnih za nove oblike učenja.
Programom predškole se indirektno kroz igru potiču i osnažuju kompetencije važne za cjeloživotno učenje: komunikacija na materinskom jeziku, elementarna komunikacija na stranim jezicima, motoričke kompetencije, matematička kompetencija i osnovne kompetencije u prirodoslovlju, digitalna kompetencija, učiti kako učiti, socijalna i građanska kompetencija, kulturna svijest i izražavanje, inicijativnost i poduzetnost.
DV Kockica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Nastavkom pregleda web stranice vrtića slažete se sa korištenjem kolačića.Slažem sePrivacy policy